دسترسی سریع

معاونت اداری و مالی

دانشگاه کردستان / معاونت‌ها / معاونت اداری و مالی
به‌روزرسانی نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه
تمدید مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته
مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته
نحوه پرداخت شهریه
تقویم آموزشی اسفند ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی، پیمانی، قراردادی)
اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون قراردادی دانشگاه کردستان مورّخ بیستم اسفندماه 1394
تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی)
راه‌اندازی سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دانشگاه
استقرار نظام پیشنهادات

به‌روزرسانی نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه

نرم‌افزار تحت وب دفترچه تلفن دانشگاه به روزرسانی شد.

یکشنبه 11 تیر 1396
بیشتر »

تمدید مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

مهلت شرکت در مناقصه خرید، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تمدید شد.

شنبه 6 خرداد 1396
بیشتر »

مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته

شرایط مناقصه خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته دانشگاه کردستان اعلام گردید.

پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396
بیشتر »

نحوه پرداخت شهریه

نحوه پرداخت شهریه دانشجویان گرامی اعلام گردید.

سه‌شنبه 10 اسفند 1395
بیشتر »

تقویم آموزشی اسفند ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی، پیمانی، قراردادی)

تقویم آموزشی اسفند ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی، پیمانی، قراردادی) اعلام گردید.

دوشنبه 25 بهمن 1395
بیشتر »

اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء

اطلاعیه مهم در خصوص جمع آوری نمونه امضاء (قابل توجه کلیه اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی)

چهارشنبه 15 دی 1395
بیشتر »

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون قراردادی دانشگاه کردستان مورّخ بیستم اسفندماه 1394

اسامی (5) برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان به ترتیب حروف الفبا و به تفکیک رشته‌ها اعلام گردید.

شنبه 4 دی 1395
بیشتر »

تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی)

تقویم آموزشی آبان ماه 95 مختص اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه (رسمی،پیمانی،قراردادی) از طریق اتوماسیون اعلام گردید.

سه‌شنبه 27 مهر 1395
بیشتر »

راه‌اندازی سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دانشگاه

پیرو استقرار نظام پیشنهادها در دانشگاه، بدینوسیله به اطلاع می رساند که سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات به بهره برداری رسید.

پنجشنبه 31 تیر 1395
بیشتر »

استقرار نظام پیشنهادات

دانشگاه کردستان با اعتقاد به‌ضرورت بهره‌گیری نظام‌مند از توانایی‌های فکری و خلاقیت سرمایه انسانی در اداره دانشگاه، اقدام به استقرار نظام پیشنهادها نموده تا از این طریق بتواند کارکنان دانشگاه را در جهت فعالیت‌های بهبود جویی و پویاسازی محیط کار هدایت نموده و موجبات رشد فکری و شکوفایی استعدادها را فراهم آورد.

شنبه 26 تیر 1395
بیشتر »
محمد نظری پور
محمد نظری پور مدیر گروه حسابداری-معاون اداری و مالی دانشگاه
گروه حسابداری استادیار
mnazaripour [at] yahoo.com
دانشکده علوم انسانی - اتاق 308 08733624005 (2251)
وظایف و اختیارات
  • ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات و آیین‌نامه‌های ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه به واحدهای ذیربط و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن
  • تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و دستور جلسات مرتبط با وظایف معاونت جهت پیشنهاد به مراجع ذیصلاح برای تصویب
  • ارائه گزارش‌های توجیهی لازم به رئیس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر
  • پیشنهاد افراد واجد شرایط برای تصدی سمت‌های مدیریتی در حوزه معاونت به ریاست دانشگاه
  • نظارت بر واحدهای تابعه به‌منظور حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف آن‌ها
  • همکاری با سایر معاونت‌ها جهت حسن اجرای برنامه‌های دانشگاه
  • اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری، پشتیبانی و مالی دانشگاه، مطابق با مصوبات، مقررات و آیین‌نامه‌های مربوط
  • رسیدگی به اهداف اجرایی دانشگاه و هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کارها و روش‌های کاری مورد عمل در واحدهای مختلف به‌منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیت‌های مربوط به واحدهای مختلف در راستای تحقق اهداف اجرایی دانشگاه
  • نظارت بر مصرف اعتبار تخصیصی به واحدهای مختلف بر اساس بودجه تفصیلی مصوب هیأت امنا و سایر قوانین و مقررات مالی مورد عمل دانشگاه و ارائه گزارش جهت طرح در هیأت امناء ذیربط
  • تعیین وضعیت موجود دانشگاه از طریق شناسایی نقاط قوت و تنگناها و مشکلات و فرصت‌ها و تهدیدات پیش رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقاء به وضعیت مطلوب
  • جمع‌آوری و تکمیل اطلاعات موردنیاز بر اساس طرح جامع دانشگاه و برنامه‌ریزی و پیشنهاد بودجه سالیانه
  • تشکیل کمیته تدوین روش‌های اجرایی به‌منظور بهینه‌سازی سامانه تعاملات اداری بین واحدهای تابعه با همکاری سایر معاونت‌های دانشگاه
  • استقرار فرآیند شناسایی درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالی به‌منظور تهیه گزارشات مدیریتی مالی در جهت ایجاد انضباط مالی در بخش‌های مختلف دانشگاه
  • نظارت بر کلیه امور اداری و پشتیبانی مربوط به نمایندگی دانشگاه در تهران
  • هماهنگی با دفتر ریاست دانشگاه در خصوص برنامه‌های رئیس دانشگاه در تهران
  • انجام سایر امور محوله از سوی رئیس دانشگاه
معاونین پیشین بخش اداری و مالی دانشگاه
 نام و نام‌خانوادگی از تاریخ  تا تاریخ 
 دکتر محمدعلی کیانی  1389/05/07  1393/08/06
 دکتر سی و سه مرده
 1386/07/16
 1389/05/06
 دکتر سعید صادق بروجردی  1384/10/16  1386/07/16
 آقای سیدمحمد طاهر حسینی  1382/07/27  1384/10/16
 دکتر محمدعلی کیانی 1377/11/03 1381/12/19